Lördagen vart såhär...

min farbror vagelis kom vid 10.00 tiden och jag var tvungen att väcka Alex eftersom att han låg och sov. det var ju meningen att han skulle komma vid 12.00 men det vart lite tidigare än planeriat.
Så det slutade med att jag fick åka emd honom sjäklv eftersom att alex vart för trött.
Men men...vi började med att åka till apoteket för att köpa epelepsi medicin till hans hund Hercules eftersom att han fått typ 20 anfall efter varandra stackarn.
Så han fick ligga inne på sjukhus i 4 dagar stackarn. Tycker så synd om honom :(
Sedan så åkte vi bara hem till Vagelis och åt lite lunch och pratade om lite allmänna saker.
Efter det åkte vi till Pappa och Lina, och det är också där jag är nu.
Det var meningen att jag skulle sova över hos vagelis men jag tror inte att det går eftersom att jag ska till Sandhamn i morgon och måste vara på strandvägen vid 9.10.

Men nu väntar jag bara på att få börja åka hemåt
hehe

ha en trevlig kväll
carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0