Måndag morgon!!!

godmorgon allihopa.
Vaknade vid 6.00 och har bara halv sovit sen dess.
Sitter nu bara och kollar lite på Rachel Ray och väntar på att klockan blir lite närmare 10.00
Jag måste iväg till bibblan och låna lite nya böcker till Greklands resan eftersom jag läste ut alla 4 böcker jag lånade med Sandra i måndags.
Och måste sen handla lite hårspray, Solpuder och lite annattill resan.
!5.00 är det dags för det stora steget hehe Då har jag tid hos frissan , och ska blondera ytterligare än gång (blir fjärde gången då)  byta form på ögonbrynen samt färga dem ljusbruna.
Efter det kommer mitt säkert vara hur förstört som helst :P Sådärför hade jag tänkt att jag skulle gå köpa massa repair hårprodukter/hårinpackningar idag, eftersom håret sliter rejält sen i solen när jag är i grekland.

på Onsdag åker vi, planet går 17.00 och vi mellan landar i prag och är där i två timmar, och lär vara framme i Athen vid midnatt Grekisk tid.
Jag lovar att försöka skriva nångång i allafall under dem närmaste två veckorna och ska ta massor av bilder som jag sen kommer lägga in på bloggen.

Så nu lär jag inte vara så aktiv på ett tag.
Men men...är verkligen super nervös på hur mitt hår ser ut ikväll.

ha en bra dag
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0