Måste göra något åt mitt svinto hår

Ja, om man har blonderat håret 4gånger samt slingat det en gång på loppet av två veckor, så är det kanske inte så konstigt om håret tar skada.

Mitt hår har verkligen blivit super torrt nu sedan jag färgade det, och jag måste nog vara lite nogranare med att använda hår inpackningar i håret,

Men vad gör man åt sånt här hår egentligen?
Finns det nått man kan göra?
Eller är det bara att vänta på attdet ska växa ut.

Okej nu kanske jag får det att låta värre än det egentligen är, jag menar så himla torrt är inte håret.
Men om jag kunde få ¨något tips på vad man kan göra mot färgat hår så skulle jag va jätte tacksam.

Nu är det inte så att hela jorden går under för att håret blivit lite torrt, men kanske ämdå är bra att försöka göra nått åt det, mer än att sluta färga det hehe

Ha en bra dag
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0