Nyår i London

Satt och Pratade lite med mamma och Alex om vår London Resa, vi ska på, på jullovet.

Det var faktiskt min Idè om att vi skulle åka till London över jul, Och äntligen fick jag som jag ville, eftersom att jag vet att Mamma velat åka dit nu ett bra tag utan att det blivit av,

Och någon måste ju ta tag i det nångång, så det fick bli Jag hehe.

Men iallafall ...
så vi kom vi fram till att åka den 27 December fram tills den 3 anuari, Alltså i exakt en vecka.
Eftersom att det blir så himla Tight där vid Julen, så får det bli att vi firar Nyår där.
Men vi gör nästan Aldrig nått särskillt på Nyår ändå, satt det gör faktiskt inte så mycket.
Nu gäller det bara att boka flygbiljetter och kolla om någon  mer vill hänga med.

Det jag mest ser fram imot att göra i London är nog att åka "Londons Öga" Och det där Spöktåget min Lillebrorsa jämt pratar om, Se BigBen och Massa andra Sånna där Klassiska saker man kan göra i London :)''


Längtar verkligen till Jullovet nu hehe Men det är en bit kvar haha nästam ett halv år :P

Ha en trevlig kväll
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0