Pride

På Lördag ska jag och Elise på Pride festivalen i Kungsan.
Mamma och Sotiris ska eventuellt  också med.


Har aldrig vart på pride tidigare men det kommer nog bli super kul, och ser verkligen fram imot det jätte mycket.

Vi har inte bestömt någon tid än, men det blir nog lite senare på kvällen tror jag...

men nu ska jag iväg och ringa pappa i Grekland och kolla om han kan köpa hem en grekiskflagga som mamma vill ha på balkongen (vi har bara en finsk just nu hehe)
Och lite grekisk honung, eftersom att den är grymt mycket färskare och godare än i sverige..

/ Carro


Kommentarer
Postat av: plusha

Pridefestival mest för bögar och flator, jag som är Rysk Ortodox har mycket svårt att acceptera detta, ni får verkligen ursäkta mig, hur kan sånt ske, det är mi fråga.. för min del verkar det mycket sjukt.

2008-07-31 @ 18:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0