Super size VS super Skinny

Nu har jag nästan precis kollat klart på Super size VS Super skinny. Och jag har nu massor av saker att göra, men orkar verkligen inte med något av dem.
Idag har jag mest vart med Amina och hennes kusin. och inte gjort nått särskillt.
Rätt tråkig dag heh emen jag längtar tills imårrn.

här är min planering för imårrn:
8.00 vaknar jag säkert eftersom att jag gjort det den senaste veckan
8.30 äta frukost
9.00 gå ut och ¨gå en halv mil
10.00 är jag fri för ett tag, kanske läser lite, skriver nått inläg elelr jaa vad som helt lixom.
Jag, Amina och hennes kusin håller på utveckla vårt sommarcafè lite mer  så det kanske blir lite förberedelser inför den. Och så....
12.00 går jag och mamma ner till centrum och shoppar lite eftersom att jag behöver en ny bikini inför sommaren.
14.00 träffa en av mammas kompisar "Tarro" som hon heter och gå pch fika.

Och sen vet jag faktiskt inte hehe, ingen vidare lång planering direkt hehe. Men nu bar jag iallafall äntligen hittat kamera laddaren så att jag kan ta lite nya bider hehe :D

ha en trevlig kväll allihopa nu

C


arro

dem två avsnitten jag sett från super size vs super skinny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0