Torsdag redan

Idag är det ju redan torsdag den 3 juli, och jag har ännu inte tagit mitt första sommardopp hehe, men det är bara att skylla på vädret.
har svårt att tänka mig att om en vecka så är jag i grekland. vet inte om jag längtar dit så jätte mycket faktiskt eftersom att vi ska till Athen. Är rätt trött på den staden.
Men det ska väll bli kul nu när vi åker med Lina och dem.


Jag har rätt mycket saker jag måste köpa innan vi sticker till Grekland på onsdag.
För er som inte vet det, så har jag blivit blond. Och inte guld blond som jag nån gång skrivit att jag skulle bli.
Utan riktigt blond hehe, det krävdes tre jävla blekningar och det är fortfarande gulaktigt. men jag och Lina ska till frissan på Måndag, och då ska jag blondera det igen samt färga ögonbrynen ljusbruna och fixa nu form på ögonbrynen.
Men iallafall det jag ville komma fram till var att jag då ska köpa blondspray, silvershampo och väldigt väldigt mycket hår inpackning hehe gissa om det sliter på håret att göra det jag nyss gjort hehe.
Så nu ska det repareras hehe.

men nu ska jag iväg och äta frukost och sen ta min vanliga morgon promenad på en halv mil :)
Ha en jätte trevlig dag
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0