Förlåt!

Nu har jag vart väldigt oaktiv dem senaste dagarna.
PGA att jag vart magsjuk sen i torsdags.
Jag vart ju tvungen att bli hämtad från Nike, och både jag och Alex låg sjuka hemma hela helgen fram tills på söndag.
Då vart jag någurlinda frisk och kunde gå ut och handla med mamma.
På måndag kändes det lite konstigt på nike och jag mådde mer illa efter måltiderna mot vad jag brukar göra.
När jag kom hem, så låg jag mest bara och sov, Jag drömde konstiga drömmar natten tills Tisdag och vaknade några gånger av att jag mådde illa.
Jag blev sjuk igår igen, och har sovit omkring 14 timmar per natt nu, och känne rmig lite bättre idag, Det är från och till. Just nu mår jag rätt bra, men det kan vända och jag kan börja må as illa igen.
Dem på nike tycker att jag borde försöka komma imårrn så att jag kommer igång med maten igen eftersom att jag inte kunnat följa shemat nu på några dagarn vilker har lett till stor viktnedgång.
Det känns svårare än vanligt att åka till nike och jag vet inte om jag är redo att gå dit igen imårrn. Jag menar vem pallar äta så mycket när man ligger och är magsjuk?
Nej det ända positiva med det här är att när man mår någurlunda bra, så kan jag spela Thesims 2!!!!
Jag skriver ett nytt inlägg om allt som hänt för det är MYCKET!!!

kram på er alla!!

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0