Misslyckad shoppingtur

Jag var vid t-centralen vid 12.45 tiden. Hade bestämt tid med sandra kl 13.00.
Tiden gick och gick och jag ahde ingen mobil med eftersom jag glömt den hos pappa, så jag väntade och väntade.
Efter en halvtimme gav jag upp och började gå mot Strömma på strandvägen där Lina jobbar eftersom hon hade min mobil och så.
När jag fick min mobil igen ser jag att jag fått ett sms från sandra där hon skrivet att hon blivit sjuk och tyvär inte kunde komma.
Jag hade inga markeringar så jag kunde heller inte ringa upp henne. Så jag började åka hemåt och hon ringde mig på t-banan så vi ska ses nån annan dag istället.
Så nu har jagdå haft en liten misslyckad shopping tur haha fast på Torsdag så hoppas jag att inte amina har luftvägskatarr längre och att vi kan gå shoppa istället eftersom att jag verkligen måste ha en bikini. Vist kan jag gå själv ochj köpa en också, men eftersom att jag och mina redan bestämt och så, så kanske det blir bäst hehe.

Det har inte heller blivit några fler bilder idag tyvär. Är fortfarande på jakt efter kameraladdaren ://

Ha det bra
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0