Mitt nya Intresse

Idag vid 11.00 tiden ringde pappa och frågade om Jag hade lust att följa med och fiska, med han, Lina och Isabelle och några till..
Jag ringde genast Navida, och pappa kom och hämtade oss.
Vi åkte ut till Saltsjöbaden och träffade lite mer folk,där.

Det vart lite strul med Navidas fiskespö så vi fick turas om med mitt hehe
Det gick jävligt bra för oss till en början hehe jag fick upp tio fiskar och Navida fick upp det dubbla.

OCh det var faktskt väldigt kul, vilket jag absolut inte trodde hehe, men det vart inte så kul senare när vi slutade få fisk.
Men men..jag var dum som inte tog hem lite fisk till katterna, utan gav allt till Pappa eftersom att jag inte vet hu rman tilllagar den hehe

Här är lite bilder från idag :) och som vanligt nästan bara bilder på mig haha

Ha det bra
Carro
image159
image160
image161image162image163
image164
image165

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0