På Humlan med Linnea!

Vid 15.15 efter Nike igår så mötte jag Linnea vid Östermalmstorg.
Vi satte oss i solen, vid humlegården bland massa andra "solare" hehe
när vi hade suttit där ett tag, så gick vi bort till cafeet "gumlan" och köpte varsin dricka som vi sedan drack i solen hehe

När vi hade druckigt upp våra drickor, så bestämde vi oss för att gå omkring lite, och lixom inte göra någonting.
Men då kom jag på att jag skulle till Sturegallerian och kolla om min klänning fanns där, den som pappa och Lina tyckt att jag skulle köpa ni vet den "korta" hehe

Den fanns fortfarande kvar, och jag och Linnea gick för att kolla lite på friis & company väskor.
Jsg krev ju i mitt inlägg igår att jag behövde en sån väska, eftersom att jag behövt någotn lite större väska till Greklands resan.
och vad tror ni händer? jo jag hittar en någrulunda perfect friis & company väska.
Men grejen är den att jag har ett ungdomskort från nordea, och man kan bara handla för 1000kr i veckan, och det var i fredags som jag gick och shoppade, vilket betyder att jag precis gjort av med 1000kr.
Jag och Linnea gick på bankomaten för att kolla om det gick att ta ut pengar endå eftersom att det var tisdag och ny vecka¨.
Och jo det gick att ta ut :D då nu har jag då köpt min efterlängtade lilla friis & company väska hehe

ha en bra dag
Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0