Så vart Midsommaraftonen!

Jag sov över hos pappa Torsdag till Fredan, och missade alltså inte programet "supersize vs superskinny"
Vid 9.30 tiden mötte jag och pappa, Mamma, Alex, Anna och Pekka vid strandvägen eftersom att vi skulle åka till waxholm med Strömma båtarna.
Lina är chef för "strömma" så hon skrev ut ett precent kort till os på 1000kr så att vi kunde äta och sånt på båten med det.
Vi tog båten som gick vid 10.00 tiden och tyvär tog jag inga bilder eftersom att mamma inte hittade kameraladdaren.
efter 1 timmes båtresa vart vi framme.
Vi gick till et kafee och började med att dricka en kopp the hehe. Efter det gick vi runt ett tag på Ön och alex tjatade ocg var grinig som vanligt.
Men efter ett tags promenerande så gick vi för att äta lunch på en ute servering.
 jag år bakad potatis med skagenröra och mådde grymt illa av röran efteråt hehe men men...efter det så satt anna och pekka bara och hinkade i sig massa jävla Öl, så jag och mamma gick för att spana in waxholm lite till.
Vi hittade parken vi vart på för många år sen och där dem skulle ha midsommarstången. '
Vid 17.00 tiden tog vi båten tillbaka till stockholm.
När vi kom fram så ösregnade det verkligen, så vi sprang fort till konsum i t-centralen och handlade lite och åkte sedan hem.


Det vart min Midsommarafton det
ha det bra
Carro

Kommentarer
Postat av: Jenny

aa jag tycker våren och sommaren e bäst:)

2008-06-22 @ 13:54:49
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: CEA

Jag missade tyvärr "supersize vs superskinny" tror att det hade varit lite intressant att se!

2008-06-22 @ 20:49:50
URL: http://thesimstwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0