Födelsedagen!!


Det här har vart mitt livs bästa födelsedag.
Dagen började med att jag träffade två kompisar, i centrum och vi åkte in till stan för att möta 3 av mina andra kompisar.
vid 14.00 tiden var vi på kungshallen och åt lunch, sedan började vi gå mot oscarsteatern, där talang 2008 skulle hållas.

Vid 15.30 var vi på oscarsteatern, vad vi inte viste var att insläppet inte började föräns vid 16.00. dem blev dock "några minuter" försenade. Vid 16.30 började insläppet, och vi hängde in våra jackor, och fick dem bästa platserna på andra raden.

17.00 började showen, och efter många omtagningar, så kunde äntligen den första talangen börja.
Det var några som uppträdde en afrikansk dans, och som tyvär inte gick vidare.
Showen fortsatte med många omtagningar samt talanger. det var allt mellan, sångerskor, sångare, trollkarar, dansare,akrobater, m,fl. Mina personliga favoriter, var trollkaren och imitatören och båda gick vidare.
Showen varade i ungefär 3.5 timme och var slut vid  20.30, då kom min farbror och hämtade mig, och vi åkte hem.

på fredag den 4 april sänds talang 2008 på tv4 kl 20.00

När jag kom hem, så möttes jag av Min mamma samt min lillebrosa alex, och jag fick min precent från mamma. Jag fick en grå festväska, ett halsband, och ett par örhängen från glitter, samt några guldiga hårsnoddar, som passade in. Riktigt snygga faktiskt,
födelsedan vart rikigt lyckad, och ungefär 100gånger bättre än förra året, när jag hade en totalt misslyckad fest här hemma, gud va tråkigt det var då. ett rikigt helvete gemfört med den här födelsedagen :)

Imorse vaknade jag av att mamma och sotiris satt i köket och pratade, och när jag gick ut dit, så satt en stor blombukett i kristallvasen på köksbordet. den var till mig från sotiris en helt jävla underbar bukett med blommar!!

kram// carro


Kommentarer
Postat av: Anton

Hej, vilken fin blogg du har!
Det är dags för mig att designa om min blogg, kan just Du ge mig tips på hur den ska se ut? :-)

2008-03-28 @ 20:44:08
URL: http://indiesponge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0