i Skolan!

När jag skriver den här artikeln, så sitter jag i klassrummet, och har matte. Vi slutar om 10 minuter, och sen har vi lunch. Efetr det så är det lov!!
Men då ska jag till tandläkaren och dra ut en tand, bara tre tänder kvar nu tills jag ska få tandställning.
Påtal om matte, så började jag nyss i fördjupningsboken om tal och diagram.
Verkar ganska lagon svåry. Men det blir nog värre.
Just nu sitter jag och försöker räkna ut stambladsdiagram, och det går sådär.
Det är inte så svårt faktisk, men jag har så fruktansvärt ont i huvudet. Skönt att slippa skolan ett tag sen. Nu är det ynka 5 minter kvar på lektionen, Min lärare Daniel märker inte att jag sitter här och skriver i min lilla antckningsbok, istället för att räkna. Men nu ska vi plocka undan
/ Carro

Det där satt jag och skrev för ungefär 1.5timme sen. Nu är jag hemma från skolan och det är äntligen lov!!!
Jag och mamma ska börja att  möblera och måla om rummet imårrn. lägger in en före och efter bild, under nästa inlägg. Btw så har jag snart läst ut boken, "En shoppaholics bekännelser" av Sophie Kinsella, så efter det så skriver jag en kort recesion. Nr jag har läst ut den boken, så är det tags att ge sig på harry potter och fenixorden. Har bara läst upp till flammande bägaren.
men men...sånt är livet
ha det bra // Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0