Lördags shopping

Fick ju min månadspeng igår, och eftersom att den här dagen redan på morgonen vart så otroligt tråkig, så bestämde jag mig för att gå och shoppa lite. Jag har tappat bort mina pluppar till hörlurarna till mobilen, så först och främst så köpte jag nya såna.
Och efter bara en timmes tittande, så vart jag på så himla dåligt humör, vet inte varför, bara var på skit dåligt humör helt plötsligt, så då bestämde jag mig för att börja gå hemår. När jag gick förbi skopunkten, tänkte jag att jag bara skulle gå in snabbt och kolla lite.
Men så blev det såklart inte, köpte tre par nya skor,

(såg inte så snygga ut, fast det gjorde dem dock när jag hade på mig dem :P)

innan jag gick hem, så köpte jag två nya singar, som jag ska ha till nästa show
// carro


Kommentarer
Postat av: Victoria

nice!

2008-03-28 @ 21:08:25
URL: http://www.nineintheafternoon.blogg.se
Postat av: Titti

Söta skor! Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-03-28 @ 21:10:56
URL: http://tittisegen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0