Påsk!!!

Idag är det då påskafton. Sitter bara inne på internet nu. Väntar på att pappa ska komma, ska hem till honom idag, och sen ska vi på bio, med Lina ,pappa och Isabell.

Hela morgonen gick åt att måla klart rummet, men det gick bra, nu är hela rummet lila, och UTAN afficher XD
jag valde ut tre darin afficher som jag ska köpa ramar åt och sätta upp på väggen, då ser rummet iallafall lite frächare ut, än att ha runt 50 slitna afficher över hela väggen.

Men iallafall Om 5 dagar blir jag fjortis XD Då ska jag och några kompisar ut och äta och sedan på "Talang 2008" Det kommer nog bli super kul.

Sen har jag och Sandra pratat om att jag skulle ha en darin kväll, nåndag nu på lovet också,
Så ska vi typ se på idol 2004 och andra tv-program darin har vart med i :)
Så det är mycket att se framimot nu :) kanske därför som jag är på så himla bra humör nu på lovet. Men men
igår åt jag min första godispåse, det här året, den innehöll typ 1 hg godis, eller aa det var lite mindre, men men...nu ska jag iväg och ringa pappa.
ha det bra // Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0