super tråkig dag!

Har inte vart i skolan på hela dan. Kunde inte sova igår kväll så jag sov typ i 4 timmar tills det var dags att gå upp.
jag åkte ända till mariatorget, tills jag gav upp. Mamma tyckte att jag såg helt sjuk ut på t-banan och tyckte att jag skulle åka hem och vila. Alla mina vattkoppor hade ändå inte torkat ut än. Så skulle jag gått idag, så hade jag kanske smittat en och annan elev :P
men imorgon går jag.
Längtar till på torsdag, då är det lov!!!! och på fredag har jag lovat mamma att jag ska ´äta min första godispåse på typ ett halv år :P men tror inte att jag klarar det än, så om jag gör det så får det bli min lunch typ 1 hg smågodis. Mamma blev rätt sur när jag sa det. men det är antingen det eller ingenting. usch vet inte hur det ska gå med det XD men jorden lär ju inte gå under precis.
Pappa var hos stockholms centrum på ett möte i fredags. Och nu ska jag bara gå hos dem en gång i månaden och sen så ska dem kolla min vikt i skolan och det. för det hjälper inte att jag går hos dem. Så då blev det ju precis som jag hade förutspått, jag kommer aldrig att bli frisk, jag får nog snart lära mig att leva med detta.
nu ska jag snart gå kolla på kockduellen!
ha det bra // carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0