The sims 2



Nu är det klart, att det kommer ett nytt prylpaket, nångång i det andra kvartalet.
Vet inte varför men jag kan tänka mig att det är i april, bara för att gissa allstå.
Jo som jag inte nämnt tidigare så älskar jag verkligen pc spelet sims 2. Jag har alla expansioner och prylpaket. Och för ett år sedan, när jag började spela the sims 2, så är jag helt säker på att jag höll på att bli rikigt beroende av det. jag spelade helgerna ut, från kl 7.00 på morgonen till 23.00 på kvällen, och hade nästan ingen sociallt liv alls. Men det tog jag stop på ganska fort, när jag anade att jag börjat spela lite för mycket.

men har man väl börjat med det, så är det nästan helt omöjligt att sluta.
Nu för tiden spelar jag bara omkring 1-2 timmar i veckan, och bland mer eller mindre.
Angående det nya prylpaketet, så heter det " TheSims Kök och badrum, och det verkar vara med en hel del snygga möbler i det.
 Men som vanligt så kommer jag nog ha för höga förväntningar på det, jag menar det är ju ändå bara 60 nya mörbler man får, men jag hoppas att dem är lika snygga, som jag tror.
   Kitchen & Bath Interior Design Stuff

kramar// The-sims nörden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0