Englas Begravning!

Jo imorgon sänds Englas Begravning vid Stjärnsunds kyrka. Ceremonin kommer fyllas av sång och musik, och hela tiden kommer Engla att stå i centrum!

Är det bara jag som tycker att SVT har gått för långt nu? Jag är verkligen starkt imot att dem sänder en sån privat grej på tv.
Jag vet inte rikigt vad jag ska säga, men allt som hänt Engla och alla andra som råkat ut mord och sånt är verkligen super hemskt :(( och det är väll ingenting man ska visa på tv?
Läste att ungefär 90% av svenska folket eller något sånt är imot att dem visar hennes begravning på tv och jag är en av dem!

Vad tycker du? är det rätt av SVT att sända Englas Begravning På lördag?

Ha en trevlig kväll/ Carro

Kommentarer
Postat av: Helena

Ifall det är rätt eller ej ligger ju hos föräldrarna. Det är föräldrarna som har valt att SVT ska få filma. Jag skulle aldrig, personligen, vilja ha kamera team med på mina anhörigas begravning. Men Englas föräldrar har väl någon anledning till det. Dom lär ju få en del betalt för det ialla fall.
Hoppas dom bara inte ångrar det i efterhand.

2008-05-09 @ 18:59:53
URL: http://misspoodle.blogg.se
Postat av: Martin

Anledningen till att de sänder begravningen är att hennes föräldrar har begärt det. Eftersom media ständigt blottat alla privata stunder kan de väl lika bra avsluta historien precis som de började - tv sändningar och förstasidor...

Jag har dock en oerhört skeptisk åsikt till detta.
www.metrobloggen.se/mh

2008-05-10 @ 21:08:22
Postat av: Mariela

jag tycker det är fel men vad jag tror så är det nog föräldrarna som tillät svt att filma in det och sedan visa Englas begravning på tv. För jag tror liksom inte svt skulle göra det självmant direkt. Så är det jag tycker och tänker men du får ha en trevlig dag hejdå =).

2008-05-14 @ 15:27:41
URL: http://www.bellaluna.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0