Eurovision song Contest kval 2



Grattis Charlotte!! Säger jag bara, gud va skönt att få de bekräftat att sverige faktiskt är vidare i final. Även fast det var rätt väntat.
Hon som till och med är förhandstippad hehe jag hoppas verkligen att euro vision song contest 2009 hålls i globen. Hur kul skulle inte det vara?
Och efter att ha spanat lite bland konkurenterna så kom jag fram till att det faktiskt inte är så omöjligt.
För en gång skull så ligger sverige i topp bortsett från förra året hehe nja the ark var inte rikigt min stil så hehe

kramar
Carro


Kommentarer
Postat av: Julia

sugen på ny bloggdesign? :) jag gör efter dina önskemål, kolla in min blogg och läs mer :)

2008-05-23 @ 16:33:31
URL: http://juliaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0