Första Dagen på Nike!

Jag och Mamma var framme i Mariatorget 8.50, vi gick Raka vägen till Huset vid wollmar yxkullsgatan 27, alltså Stockholms centrum för Ätstörningar. När vi kom dit så började vi med att ha ett möte med alla 8 tjejer.
Dem flesta var i 17-21 års åldern så jag vart yngst där då.
Efter det så vart det fika, eller som jag då säger "mellis" en skål vaniljyoghurt lite myslig och ett päron.
När alla ätit upp sin Mellis, så hade Vi Musik. Det var faktiskt väldigt kul, vi både sjöng och jonglerade.
Inte för att jag vet vad Jonglering har för något med musik att göra, men jag antar att det är en del i terapin.

Efter musiken var det dags för lunch, och nu kan det låta som om det ända vi göra är att äta, men musiken höll på i två timmat och så.
Till lunch vart det kassle:S med potatis och nån vit sås med coctailfrukter.
Jag som är vegetarian. Men det funkar helt enkelt inte där, så jag får väll vara vegentarian när jag inte är där då.
Jag hade svårt för att äta upp den feta coctailsåsen och kasslerena, och efteråt mådde jag vääldigt illa, jag vet inte varför men det är någonting med mig som gör att jag inte tål coctailfrukter. Jag mår illa av dem väldigt lätt.

Sedan var det dags för Vila i en timme och sedan lite fritt, och då kan man lixom gå göra lite vad man vill, tex, göra egna armband, sticka, måla, ja vad man känner för lixom :)

Sista halvtimmen vart fika då igen hehe en grovsmörgås med ost och ett glas apelsinjuise.
Undra hur länge sedan det var som jag åt ost? jag kommer inte änns ihåg sist, det var väääldigt länge sen.

Men iallafall, så dagen gick bra och jag lär nog fortsätta att gå hela behandligen ävenm fast jag vet att det kommer ta imot några gånger

Ha en bra Fredag!!
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0