Fredag

Och så vart det Fredag igen då, gud va veckorna går fort nu för tiden.
Har redan gått på Nike i nu två veckor. Nästa vecka blir min tredje då da.
Vid 17.15 har jag Piano, var tvungen att ändra tid nu när jag började på Nike.
Och sedan ska jag hem till Pappa och Lina bara..

Har fått ut mitt Recept på nutridrinkar nu och jag är så himla glad att dem har gjort om drinkarna nu lite till det bättre.
för dem gamla drickorna i smak choklad smakade så himla mycket järn i eftersmak, så himla äckligt att jag inte kunde dricka dem när jag gick på mobila. Så då fick jag ändra till den lite dyrare varianten Callshake som är ett pulver man blandar i mjölk.
Men nu har dem ändrat förpackning och smakerna är verkligen inte lika äckliga längre hehe smakar som milkshake fast med mycket mer vitaminer i hehe
Men man måste ha recept på dem om man är under 16, som jag då är, så jag gick och pratade med min KP Christina och så gick hon till Doktorn och skrev ut ett.
Jag valde halva choklad och halva karamell/cola..

Så så vart det med det, Vi ska inte till Irena och dem och kolla på Euro vision song contest i år som vi gör varje år vilket känns grymt skönt, eftersom att jag har väldigt svårt att äta mellis hemma hos någon annan än hos mig själv, det skulle färvärra situationen lixom .

Men men...
Nu ska jag snart iväg och äta middag blir en lite tidigt middag idag tack vare pianot.

Ha det bra
Carro
Dem gamla
en till gamal fast lite nyare då
Den nyaste hittar jag dock ingen bild på hehe, fast kanske inte så jätte intresant att se då iallfall haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0