Godnatt!

Nu sitter mamma och Alex och bråkar om att han inte har pluggat till nått jävla prov imårrn hehe.
Nej jag tycker lite synd om honom, han verkar inte gilla skolan alls just nu men tyvär så är skolan ett Måste i vårt samhälle men det är ju snart sommarlov!

För vissa iallafall till skillnad från mig som bara får 4 veckors sommarlov i år hehe men det gör faktiskt inte mig så mycket det är ändå så tråkigt hemma, fast nu kommer ju amina till sverige och allt, fast som tur är så kommer hon precis när jag slutat nike hehe
Men sedan börjar jag igen 4 augusti..://
Är lite iriterad på att Mobila teamet inte lät mig börja på nike tidigare för då hade lixom allt sett hundra gånger bättre ut idag inte bara för mig, för alla anhöriga och allting.  En annan sak vorde det och det var lång kö och så, men dem kom med förslaget i slutet av April och då hade allt vart ett helvete i 5 månader redan.
Nej men jag litade på dem till en början, tills både jag och mamma fattade att dem hade gett upp mig för länge sen.
Och det var då som nike kom in i bilden hehe

Men nu ska jag gå borsta tänderna

Godnatt allihopa!
Carro
annars får man tandtroll haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0