Godnatt!

Nu ska jag snart gå sova. Är skit trött.
Har precis kollat på Leila Bakar och hon bakade typ massa choklad cheesecake, baguetter och sånt.
Jag kan säga att jag inte har så stor koll på vad jag skriver just nu hehe, jag är vääldigt trött!! och har desutom nått magsjuke virus i kroppen nu, men som inte rikigt brutit ut än, kanske inte så intresant att veta, men just nu väntar jag lixom på att bli sjuk. Inte så kul...
Men men..vanligtvis brukar jag se fram imot nike på kvällarna, det kanske låter lite konstigt men jag gillar faktiskt att vara där, man känner sig lixom inte så annurlunda.
Men iallafall, så känner jag mig inte så glad, vill nästan inte änns gå imårrn. Kan vara för att jag känner mig så himla ung där, vi är 8 tjejer och 5 är 20 eller över och två är 16 och 17 och sen kommer lilla jag och är 14.
på måndag kommer det komma en ny Tjej, och hon är 21.
Så så lär det fortsätta, och jag ska vägas imårrn :S kommer verkligen inte kunna sova nu oavsett hur trött jag är.
Första gången jag vägs där, men jag säger till min KP att jag inte vill se hur mycket jag bäger så slipper jag lixom se..

Så så vart det med den saken!!

Godnatt
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0