Grönan idag

Alex ringde pappa igår kväll för atts e om det bli någpn Grönan idag.
Han sa att det beror på vädret.
 Så jag väntade tills vädret kom på nyheterna och enligt dem så skulle det bli 16 grader och Sol.
fast det sa dem att det skulle bli igår också, och vad blev det?
Jo världens jävla skit väder..
Dock när jag vaknade vid 6.00 tiden (okej solen lyste in genom fönstret) och det var strålande sol redan nu. Så vid 9.00 tiden ringer jag pappa för att kolla. Känner ändå inte att jag kan lite på dem än, det har sagts så mycket förut utan att det blivit nått och vi blir ofta besvikna. Så mamma tycker inte vi borde bli för upspelta redan nu. och blir det lixom ingenting. Men iallafall..

 (en gamal bild när pariseljulet fortfarande finna kvar)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Roligt med Grönan om det blir av ;)

2008-05-03 @ 08:20:38
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0