Handlat åt Mamma!

Kom precis hem från Centrum. Jag och Alex gick ner för att äta middag och Handla lite grejer till mamma.
fast det blev mest Jordgubbar och vaniljyoghurt XD

Vet inte om jag har någon lust att öva på showen idag, men eftersom att jag ska träffa Navida imårrn, så kanske jag måste.
Isåfall blir det från 19.00-20.00 för sen börjar ju Talang 08 :)

Föresten var det någon som såg på "Sanningens Ögonblick igår?"
Isåfall vad tycker du? haha jag tycker nog att programet är väldigt underhållande att kolla på men, skulle aldrig änns tänka tanken att vara med där själv, Nej gud va hemskt. Inte för att jag tror att jag har sådär jätte mycket hemligheter, men dem kan ju lixom fråga vad som helst hehe XD

Men nu ska jag fortsätta chatta lite på msn!
Ha en trevlig kväll
/ carro

Kommentarer
Postat av: jenfs

nej sorry jag missade det jag med ! :)

2008-05-09 @ 18:42:13
URL: http://jennfs.blogg.se
Postat av: Jonna

Ha en trevlig kväll! :)

2008-05-09 @ 18:42:54
URL: http://joonnas.blogg.se
Postat av: Natalie

ja rör inte den där stolen haha

2008-05-10 @ 16:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0