Har tråkigt

Har precis ätit middag och det gick fortare än det brukar.
Det är nog meningen att jag ska fortsätta öva på showen nu, men jag är så himla iriterad på Alex just nu.
huset såg ut som ett helvete och Alex har bara vart hemma hela dagen och inte gjort någonting. Han vägrar plocka undan och diska och det.
tycker så synd om mamma som sen får komma hem och städa upp allt :( Sådärför sitter jag här och tänker på om jag borde hjälpa henne när hon kommer eller om jag ska börja plocka undan redan nu.
Men jag är såå trött så jag vet inte om jag orkar. Man blir tröttare på Nike än i skolan ska jag säga.
Har faktiskt ingen aning om varför det är så, kan vara att man anstränger sig så mycket hela tiden.
Men jag väntar nog tills hon kommer, hon är ändå hemma snart om ungefär 10 minuter.

Ha det bra¨
carro
image111
image112

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0