Hårfrisyrer!

Ska snart gå äta lite middag. Åt en himla stor lunch med mamma i kungshallen. En stor Chiken Tikka Masala. Brukar vanligtvis äta en barnmeny men eftersom att jag inte åt någon frukost, så fick det bli en hel.
Men iallafall, har ju inte klippt mig än som ni säkert redan vet. Men jag vet ju iallafall hur jag vill ha frisyren när jag går och klipper mig.
Tro mig, jag hade himla svårt att betsäma mig över alla snygga frisyrer som finns. Men tillslut bestämde jag mig, för att klippa en tjock lugg, och sedan bara klippa topparna eftersom att jag vill ha längre år till sommarn,
tror nog inte att det hinner växa så mycket tills dess men en liten bit iallafall.

Här är några coola frisyrer från frilla.se        PS: Vad har du för frisyr?

Långa frisyrer:




Korta Frisyrer:




"busiga" frisyrer



Kommentarer
Postat av: Josefin

tack detsamma :)

2008-05-07 @ 17:28:34
URL: http://josenn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0