Hemma från Nike!!

Nu har jag precis kommit hem från NIKE. Det har inte vart sådär jätte bra idag.
Vi hade hantverkstimmen efter första mellisen och temat var "hur jag tar mig fram i världen/livet"
Jag målade då en väg, med en bil samt en cykelväg och en stor blå himmel.
Skit fult vart det hehe..
Till lunch åt vi Potatis. köttbullar och lingon sylt vilket heller inte vart någon höjdare direkt. Är lite extra kännslig mot köttbullar nu för tiden.

Men men...Sedan har jag gjort några smycken ett par örhängen, ett armband samt ett halsband och ett påbörjat arbete på ett par nya örhängen. Hittar dock inte min kamera, så jag kan inte lägga in någn bild på dem än.

kramar
Carro
hehe ursäckta att det är massa siffror i bilden, den är från www.aftonbladet.se 

Kommentarer
Postat av: Jessi

smyckeshänder är fina :)

2008-05-14 @ 15:57:00
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0