Hemma och äntligen helg..

Skulle jag nog vanligtvis säga, men grejen är den att jag inte alls gillar att det är helg just nu.
Allting blir så himla mycket jobbigare när det är helg, vet inte varför men det bara rä så :S

Har inte så mycket att skriva just nu, men jag kanske kan försöka samanfatta veckan eller nått.
Allting var bra fram tills igår, när det var vägning och jag fick börja med näringsdryck, Sedan dess har allt vart ett helvete kan jag säga, jag känner mig äcklig och ful, helt enkelt. Men jag antar att det bara är att jobba på...
Somnade på vilan idag och vaknade en halv timme för sent hehe sedan dess har jag sett helt nyvaken ut.
jag och alex ska snart gå och handla lite, men först måste jag prata med pappa.

nu har det blivit en hel del tråkiga inlägg på sista tiden, men eftersom att allt är så himla tråkigt just så blir det sånna inlägg tyvär...

men men...fick reda på en lite jobbig grej av Vasiliki igår på msn så nu väntar jag på att hon ska ringa mig så att vi kan prata lite om det. Har typ tänkt på det hela dan idag.
Vill inte avslöja vad det är än, men jag kan säga att jag verkligen håller med min KP Kristina om att två med ätstörningar inte borde umgås på fritiden eftersom att det är väääldigt lätt att man påverkas av den andra negativt.

Men ni får ha det så bra
Carro!

 haha kolla va söt bild jag hittade på gogle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0