Hemma!!

NU är jag äntligen hemma. Ska snart börja fixa middagen. Ska nog äta en grillad kycklingfile, med sallad och potatissallad.
Jag och mamma åkte till Sotiris kafeteria som ligger i västertorps sim och idrottshall, men vi stannade bara i ungefär 15 minuter, så det vart lite onödigt att åka dit bara för det.
När vi var där, så passade jag på att gå in på Playahead eftersom att jag inte kan göra det på den här datorn :S och då ser jag att Navida har skrivit till mig.
Hennes mamma har tydligen börjat jobba med smink och får massor över, så om jag ville ha något så kunde jag få det billigt.
Men men..nu vet jag inte rikigt vad jag ska göra, fixa middagen kanske

Ha en bra dag
Carro


Kommentarer
Postat av: Åsaaa

Tack desamma :)

2008-05-05 @ 16:17:30
URL: http://skogsblomma.blogg.se
Postat av: Lisa

Checka gärna in min blogg! Musik, Lisa & massa mer. Din är super :)

2008-05-05 @ 16:18:44
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0