Hur tror ni att det gick?



Jo vid 8.00 tiden började jag starta the sims och jag bestämde mig för att familjen Äppelgren skulle få en ny villa, en enplansvilla.
Så jag flyttade ut dem och flyttade in dem i en medelstortomt. Jag flyttar in och börjar bygga, efter 10 minuter när jag byggt klart väggarna så stannar datorn. Så jväla iriterande. Jag var sut och iriterad en bra stund efter det.
Men efter ungefär 20 minuter gav jag det ett nytt försök.
Jag flyttade in i huset och sparade spelet typ varanan minut (jobbigt) jag hann bygga golv och fixa ett tak på kanske fem minuter sen fastnade datron igen.
Nu har jag altså gett upp, Mamma ska prata med vår granne Frans ifall han kan laga datorn på något sett för sådär kan man ju inte köra.
Att spara varanan minut och starta om datorn + spelet var 10 minut. Det är ju helt sjukt ju ://

Så nu sitter jag här och bloggar istället!

/ Carro

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med, så jäkla störigt. Min har bara hoppat ut ur spelet av ingen anledning. Sen pallar man inte starta igen då det tar en evighet att ta sig in i programmet.

2008-05-17 @ 10:04:26
URL: http://annaosby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0