Jobbig dag :(

Idag har det verkligen vart en Katastrofal dag.
Dagen började med samling som vanligt, och på Torsdagar så är det alltid vägning.
Jag ahde gått ner 0.2kg och det är ju inte så mycket jag menar det var en månad sen jag vägde mig sist, men jag borde nog ha gått upp minst 2 kg så om man har gått ner i vikt, så blir det att lägga till näringsdryck till ett mellis.

Efter det mötet blev allt fel, några tjejer stod i koridoren och grät, jag gick ut och kunde inte hålla mig, och sen vart det såklart dags fr mellis vilket inte gjorde det alls lättare. Det vart yoghurt, musli, ett päron samt en näringsdryck..
och jag mådde skiit illa efter att ha ätit upp päronet, det var verkligen as jobbigt.

Jag pratade med Min KP Kristina om att Vagelis sagt att jag borde börja på fitness och hon tyckte inte att ag skulle lyssna på honom och att det kanske var bra ifall han kom och hälsae på på nike någongång, för jag tycker nästan alltid att han säger nått "negativt för sjukdomen" när jag är med honom även fast jag vet att det inte är med flit.
Kristina sa också att om man förlorat sin mens så får man benskörhet vilket i sin tur om jag skulle låta anorexin gå vidare leda till sängliggande eller rullstol...låter lockande?
Nej jag tror inte det....
Så om jag då skulle ut och springa som vagelis tyckte att jag borde så skulle jag ta kål på mitt skellet och massa sånt :(

nej nu orkar jag verkligen inte skriva mer om det här, känns som om jag vart gråtfärdig hela dan och det verkar vart fler på nike sm haft det super jobbigt idag :((

Jaja det finns nog bättre dagar...

Ha en bra dag
Carro



Jag ska bli fri från ana haha!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet att det här antagligen kommer att låta ganska smörigt, men kämpa på bara, bara man vill så kan man;)

2008-05-15 @ 21:27:16
Postat av: Liselotte

S: Åh tack så mkt! :)

2008-05-15 @ 21:41:51
URL: http://simsnorden.blogg.se
Postat av: Tessi

Skriver som personen här övanför. Kämpa på! Jag har själv problem med att äta osv. Men du verkar vara en stark tjej och kommer med all säkerhet att lyckat övervinna din sjukdom.

Mvh Therese

2008-05-16 @ 07:38:32
URL: http://freckles.webblogg.se/
Postat av: linnea

Carro jag börja nästan gråta när jag läste ditt inlägg. Jag ringer dig nu!

2008-05-17 @ 20:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0