Lördags morgon!

Godmorgon !

Gick upp vid halv åtta och kollade lite på DR Phil.
Så nu har jag precis ätit frukost och ska snart gå fixa mig.
Alex har skola ida hehe fast sen får dem ta ledigt på Torsdag istället. Så dem ska ha massa uppträdanden och köra brännboll och sånt i skolan idag. Och föräldrarna måste typ vara med hela dagen, så jag vet inte om jag också ska dit. Det beror på, menj ag tror faktkst det eftersom att jag inte har nått att göra.
Vid 17.00 tiden ska jag träffa Navida, och vi kanske går ut eller nått, jag vet faktiskt inte.

Så, så ser min dag ut då!

Ha en bra dag
Carro
image149
(tog kortet vid lite fel tillfälle XD)

image150
(mitt The sims hus)

Kommentarer
Postat av: Susanna

Tack detsamma :)

2008-05-31 @ 08:48:51
URL: http://susssan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0