Lunch

Nu vart jag tillbaka efter lunchen här i hagalundskolan i Solna.
Ingen vidare faktiskt. Att mamma aldrig låter mig äta fil och flingor när maten bokstavligt talat är vidrig.
Åt en potatis, morötter och lite broccoligratäng.
mår väldigt illa nu :/ Det var fullt med grädde i den där broccoligratängen, men jag vägrar att gå runt och tänka på det hela dagen nu. Just nu mår jag allderles för illa för det.

ni vet när man är så trött så att man knappt orkar bry sig , om någon skulle lägga en bomb utanför huset,
-allting ordbar sig tänker men bara innan man går och lägger sig XD
ja så illa mår jag just nu.
Men nu ska jag inte skriva så mycket om det.
kommer nog bli lite fler the sims inlägg nu snart, eftersom att jag på denna datorn kan gå in på http://www.thesims.se/ och inte kan göra det hemma, så nu ska jag in och spana "in" den sidan

Ha det bra
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0