Makeover!!

 
Sådär ungefär vill jag har håret, jag menar med luggen. Har velat ha en sådär tjock lugg nu en väldigt lång tid.
Och har letat som en galning efter bilder på internet utan några vidare resultat.
Sedan gick jag in på Elin Klings blogg "Syle by kling" och såg att hon har just den där luggen som är så himla snygg.



Nu har jag bett Pappa skriva ut några bilder på kontoret, eftersom att vår skrivae inte har någon bläck i.
Risken är att jag får en likadanlugg som jag hade för nått år sen om jag klipper mig utan någon bild,
Den var riktigt ful. Såg ut som jag gjprde när jag var 5. Sådär lagom lång, för smal, och tunn lugg som verkligen inte passar mig.
Så nu har jag bestämt mig att jag vill ha en "Tjock" lugg.
Hehe så nu ska jag bara klä på mig, sedan så gå rjag och mamma och klipper mig, och köer hårfärg.
Ska göra en riktig makeover idag hehe, ska färga håret blont, Eller inte ljus blont nä usch det skulle verkligen inte passa mig, det r jag för mörk för. Men typ guldblont eller nått sånt :

ha det bra
Carro

Kommentarer
Postat av: Nathalie

mmm... jag gillar också den typen av lugg!
Kanske bara för att jag har en :P

2008-05-03 @ 12:59:58
URL: http://nathaliepeaches.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0