Måndag Morgon!

Och så vart det måndag Morgon igen då.
Jag har inte skrivit här i bloggen på nån dag nu, eftersom att mitt tagentbord strulat, och så,

Eftersom att jag går på nike, så blir det som att jag får sovmorgon varje dag nu eftersom att vi börjar 9.00, så jag kan gå upp kl:7.00 istället för 6.00
Men såklart så vaknar jag kl.6.00 iallafall tack vare att det lyser in rätt starksol genom fönstret.

Igår var jag bara med Navida, och vid 13.00 så låg vi på en rätt liten strand här i närheten där vi bor.
Men sen vid 14.00 tiden började vi gå mot en lite större strand som lixom ligger på andra sidan, och mamma ville följa med, så jag tog det själv klart att vi kunde vägen.
Men nej vi skulle ta en "genväg" genom skogen, Men sedan så gick vi runt i skogen typ en timme, och var tvungen att fråga en man vid ett hus om vägen haha, mamma vart helt galen efter det, för vi skulle ju ha gått den "vägen" hon sa-

Men iallafall, efter 1 timme så var vi framme, men då hade det redan börjat bli lite kallt, så vi gick nästan på en gång hemåt.

Så så vart det med den dagen hehe
Ha en travlig dag allihopa!
Carro
image106Lilla Stranden
image107Stora Stranden :P

Kommentarer
Postat av: Joana

TAck, du också! :)

2008-05-12 @ 07:40:15
URL: http://atletico.blogg.se
Postat av: Camilla

Vilken fin blogg du har ;) gillar bilderna på sidan.

2008-05-12 @ 09:33:52
URL: http://camillajarvas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0