MorgonProblem!

Godmorgon allihopa! Morgonen började som ett helvete, och när morgonen  blir förstörd så lär ju hela dagen fortsätta så. .

Allting började när jag vaknade.
jag gick upp och vägde mig som jag gör varje morgon.
Mamma såg att jag vägde 47kg och blev genast sur och började babbla om att jag måste börja på nike och så. Om ingenting händer på nike och jag fortsätter att va såhär, så sa hon att hon har lust att sälja mig, för att hon inte orkar med mina problem längre.
Allting är mitt fel, det är mitt fel att jag inte klarar att bli frisk, varför gör jag såhär mot mig själv? frågar hon jämt.

Resten av dagen har både jag och mamma vart lite deppiga.  Mamma sitter här i arbetsrummet nu, och pratar inte emd någon, jag sitter här och skriver i bloggen. kan det blir värre?

Förlåt för att det här inlägget blev så "deppigt" eller hur man ska säga det :p ska försöka skriva lite bättre inlägg idag :D


Ha en bra tisdag

Carro


Kommentarer
Postat av: Stephanie

*
*
*
TV eller Dator, Che ne dici?
*
*
*

2008-05-06 @ 09:47:12
URL: http://ampele.blogg.se
Postat av: Ida Maria Sofia

Ja okej, inte illa! :)
Detsamma, och lycka till med allt! :)

2008-05-06 @ 10:13:01
URL: http://idamariasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0