Morsdag!!

Jag ska strax iväg till Centrum och handla.
Igår när jag och Lina var i stan så köpte jag och Alex EnVärldesn bästa mamma nalle, en check med massa gärningar typ jag fixar middag en kväll, två biobesök jag belatar och lite sånt hehe, så nu ska jag icäg och handla ingredienser till en jordgubbstårta, samt en morsdag middag hehe..

Hur firar ni morsdag? Själv tycker jag att det har blivit lite för mycket med morsdag jag menar det är ju ett väldigt bra sätt för företag att tjäna pengar, men eftersom att jag aldrig gjort nått  stort av morsdag nångång tidigare å blev det lite extra stort iår hehe..
Har hjälpt henne att städa hela morgonen,
HAr gjort två stora morsdag kort till henne på Nike, Lagar en middag, samt dessert + lite presenter och roser,
det förkänar hon efter allt jag ställt till med :)

Ha en trevlig morsdag
ps: lägger in lite bilder på det lite senare idag :)

Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0