Nu äntligen över..

Okej nu  är det lördagskväll, och helgen är snart äntligen över..(pust)
Helgen har hittils vart ett jävla helvete har nog aldrig mått så dåligt som jag mådde idag. Nej fy fan säger jag bara ://

Allt började med att Navida inte svarade på mina sms kl 12.00 på förmiddan, sedan ringde jag henne men hennes syrra sa att jag skulle ringa tillbaka om 30 min, och okej det gjorde jag men då var hon inte hemma :/,
Mamma och Alex skulle såklart hålla på göra allt så mycket värre, så jag blev as förbannad och var det typ hela dagen framtills kl 17.00 för då stack jag och alex till ica och handlade lite middad (tacos)

Har egentligen inte så stor anledning till varför jag vart så arg och iriterad / deppig hela dan,
Allt blev lixom så himla fel redan på morgonen, jag sa till mamma att jag ville hoppa av Nike och att hon skulle ringa Daniel för att säga att jag börjr i skolan igen på måndag.
Altså ena delen av hjärnan vill fortsätta på nike och bli frisk och NORMAL, medans andra vill fortsätta och börja skolan, och bli såkallat "vacker"
ena tycker att 53kg är okej medans andra tycker att 43kg högst är okej, asså jag känner mig helt jävla förrvirrad.
Det här önskar jag inte änns min värsta fiende kan jag säga.

Jag kan gemföra det såhär, det är som att ha en ängel på ena axeln och en djävul på andra. Ena säger -ät det det är nyttigt och du mår bra av det.
Medans andra säger
-nej ät det inte, tänk hur du kommer känna dig efteråt?
Ja asså man blir helt enkelt grymt förvirrad, så det var väll den enda orsaken till att jag var som jag var i dag. Det är lite anurlunda oå nike för där har man lixom inget val så då kan inte anorexin komma och klaga eftersom att jag inte kan gömma maten för tro mig dem KOLLAR snt dem märker det är absolut omöjligt när man är där.
men när jag är hemma så blir det att jag VÄLJER att äta eftersom att jag måste och då blir det lite anurlunda och mycket jobbigare i huvudet.
Aa det e nog väldigt svårt att förstå om man inte vart där själv kan jag säga.

Men nu ska jag fortsätta chatta med LInnea på msn :)
ha det bra
Carro

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till med allt!

2008-05-18 @ 10:55:45
URL: http://princessevade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0