Nu ska jag gå sova...



Godnatt!
Nu ska jag snart gå och lägga mig.
Är sjukt nervös inför morgondagen. Vet inte alls hur det kommer gå, sluta eller någonting.

Måste upp vid 7.15 efterso att Nike börjar 9.00 och slutar 15.00
Sen är det Fredag och helg!!! På lördag ska jag ev träffa Navida, inte för att jag vet vad vi ska göra, men det var ett tag sen, så vi kommer väll hitta på nått.
Mamma måste ringa min Pianolärare imårrn och ändra Pianotiden, vilket inte alls känns kul :(

Men nu ska jag gå borsta tänderna
Godnatt!!

Caroline

Kommentarer
Postat av: ida

ah okej. jag bor i falköping. ungefär en timme från göteborg om det hjälper ;)

2008-05-08 @ 22:43:49
URL: http://ikaserdig.blogg.se
Postat av: Jenny

jo, det är alltid lite jobbigt ;)
ha en bra dag du med :)

2008-05-09 @ 01:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0