Ny tjej på Nike!

Idag kom det alltså en ny tjej till Nike. Hon hade gått på Idun innan som är en annan behandling för människor över 18år.
Hon hette Sandra och är 21 år.
Så, så vart det med det..
Dagen har vart sådär, satt och tänkte på T-banan idag om jag inte skulle gå ut och jogga lite efter middagen.
men dem tankarna bleknade lite efter att jag ätit. Dem brukar ju bli värre då, men jag tyckte faktiskt att det BRA tankarna tog över istället...
Vi slutade 16.00 idag och hade keramik, jag håller just nu på med en kruka och en blomma av lera hehe..

Men iallafall, imårrn ska jag träffa Linnea, vi ska typ gå runt på stan och kanske fika nånstans, eller jag kanske blir tvungen att äta middag ute :S det är vekrligen ingenting jag ser framimot, Men det kanske går bättre om jag bara äter en enkelsallad elleer nått och kanske inte RIKTIG mat lixom...

Så det var min dag det..inte så jätte intresant hehe men jag lovar att det kommer bättre inlägg snart XD

ha en bra dag!
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0