Onsdag kväll!

Och så vart det Onsdag kväll då.
Nu ska jag bara förbereda inför WWF showen som jag ska ha på Söndag, äta mellis och kolla på rent hus.
Kul va? XD
nej men imårrn ska jag inte göra så mycket, kanske bara gå runt lite i centrum och kolla runt lite på bibblan.
Måste öva på alla låtar jag ska ha med nu. Ska ha showen på Söndag men kaninte änns låtlistan XD hur bra är inte det?
Måste ringa och bjuda in folk också + planera grejer jag måste baka och köpa och lite sånt.
Måste ringa upp min Piano lärare och be om att få byta tiden på fredagar. Slutar ju från NIKE kl: 15.00 och min PianoLektion börjar 13.05.
tråkigt :/ Jag som brukade få dubellpass eftersom han inte har någon mer lektion föräns vid 14.00. Men vad ska man göra lixom? :P Har ju Musikterapi på NIKE då också, så det är bra:)


ha en trevlig kväll!
Carro


Kommentarer
Postat av: tawat

tack :D

2008-05-07 @ 21:36:02
URL: http://tawat.blogg.se
Postat av: ginis

tack för kommentaren! cool bakgrund du har :)

2008-05-07 @ 22:52:09
URL: http://ginis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0