Onsdag..

Kom precis hem från Nike,
Det var nått problem med T-banan så det tog ett tag innan jag kom hem :S

Men dagen har väll vart lite sådär, det hände en grej idag på Nike som kanske inte var sådär jätte rolig.
Men iallafall, ska smsa Vasiliki om ifall vi kan träffas på Lördag och kanske åka in till Kungsan eftersom att det är Resornas dag eller nått sånt, så dem har massa grejor där man kan göra.
Vet inte riktigt vad men det var mamma som kom med förslaget så...

Imårrn kl 9.15 skulle jag, pappa och min KP kristina ha nått möte. Men nu ringde pappa och frågade om vi kunde skjuta upp det,o ch asså det är inte första gången det händer för att han måste jobba.
Så han får väll Ringa kristina nu och fråga jag menar det blir ju lite pinsamt för man undrar lixom vad hon tänker när en pappa inte ställer upp för en dotter för att han måste jobba lixom :S
Okej om det vart en eller två gånger men det är ALLTID så, så jag funderar ärligt talat på om jag inte skulle hoppa av NIke.
eftersom att det känns helt onödigt att gå där, för jag vet att plattfallet lixom kommer att komma om det är som det är hemma just nu. Så man kan säga att jag sitter och väntar på det.
Det låter inte så motiverat märker jag men eftersom att jag fått plattfall nu tre gånger på 6 månader och till och med Mobila teamet gett upp mig så är det nog inte så konstigt om jag också gör det snart.
Men vi får se vad som händer när pappa ringer Kristina nu, kanske går det att ändra tiden imårrn men jag tror faktiskt inte det eftersom att vi har mellis kl 10.00 så det känns rätt hopplöst.

Men nu till nått annat. Jag ska snart så fort jag skrivit detta inlägg få hjärnan på andra tankar, jag tänker spela The sims 2 igen hehe det är verkligen ett super bra tips till dem i mitt tillstånd, altså om man gillar The sims hehe annars så är dte nog inte så bra, men iallafall så ska jag nog se upp mig på mitt tidningsjobb, tror inte att jag orkar med det just nu, kanske får ta det igen sen efter sommarn eller nått, om jobbet finns kvar o så

Men ha en bra dag iallafall!!

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0