Playstation 3

Efter väldigt mycket bråk här hemma, så Åkte Pappa och Alex iväg och köpte PS3.
Så nu har jag kört Singstar på den för första gången. Haha det var faktskt riktigt kul.
Inte för att det var första gången jag körde singstar men på PS3 var det ju det.

Men men..så¨nu blir det att köpa massa spela till den med, fast än sålänge så är det bara GTA och Singstar jag gillar på den hehe, hoppas nog att Thrillwille eller nått sånt snart kommer..Men den e ju så ny, så det kommer nog nya.

Blev inget mer The sims2 idag, eftersom att det vart så mycket bråk, men nu tänkte jag faktiskt lägga in alla bilder som jag tog i morsen när jag spelade eftersom att vi hade sovmorgon!!

Kram
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0