Shopping samt Ute med Navida!

Kom hem vid strax efter nio.
Navida ringde mig vid 19.00 tiden och frågade om jag ville göra nått, så vi stack iväg till IP`n, och gick runt i över två timmar hehe och imårrn ska vi gå shoppa lite sommarkläder i Centrum bara, 
Orkar verkligen inte vara istan just nu hehe angående vädret och så. Vill ha det nära hem XD eftersom att jag höll på bli Galen idag.

Jag träffade Linnea vid 15.00 tiden vid plattan, och vi gick vidare till Gallerian, och shoppade lite. Eller rättare sagt ingenting.
Hittade verkligen ingenting. Det ända jag köpte var mörkblond hår färg och inte ljus (eftersom att jag verkligen inte vill ha det missfärgat orangeXD) Samt, lite bommulstussar till make over removern + en dove brun utan sols kräm .
Och så vart jag då såklart på skit  dåligt humör på t-banan på väg hem, efter att ha sprungit runt där i 3 timmar utan att ha hittat nåt.
nää så imårrn får det bli det närliggande centrum hehe..

Och ihelgen är det färgning som gäller hehe, eftersom att jag inte hinner idag!!

ha en trevlig kväll!
Carro
<--------------- Sån hårfärg hoppas jag att jag på nått sätt ska kunna få fram i helgen samt ev lite ljusare. Skulle bli snyggt med lite permanenta ljusa slingor i också. Men det var jag för trött för att tänka på idag. Men kanske blir nått sånt imårrn. Hehe vem vet :P:P


Kommentarer
Postat av: Josefine

jag älskar mischas hårfärg!
är det du som heter typ adamsdotter i efternamn förresten?
trevlig helg :)

2008-05-29 @ 22:08:10
URL: http://josseramsvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0