Skola på lördag :S

Ja som jag då skrev i går så har min lillebrorsa alex skola idag :S
Dem hade massa redovisningar samt spelade brännboll.
Tur att det var så bra väder iallafall, så jag och mamma kunde sitta i gräset och titta på hehe.

Har precis vart ute med katterna, Både Gustaf och Mimmi.
Men tog sen hem Mimmi medan Gustaf får fortsätta vara där ute. Dem är inga Utekatter, som man blir lite orolig.
Men jag ska strax iväg och baka en morotskaka till Mammas kompis Anna och en till mamma eftersom att dem tyckte att den var så god sist jag bakade en.
Men har ingen aning om, vi har några morötter hemma haha men det hoppas jag iallafall eftersom att jag nyss på vart på Uca men glömt och kolla :S

Men nu ska jag iväg och äta lunch, och sen kanske ut i solen lite, efter baket då allstå :P

Ha en bra dag!
Carro


Solen är här för att stanna :P Eller det hoppas jag iallafall DS:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0