Skolan :s

Vad är skolans ansvar egentligen? Jag menar mamma ringde min mentor Daniel igår, för att prata om musikalen, eftersom att det inte är någon idee att jag är med i den, eftersom att jag kommer börja på nike.
Det är magnus vi har i musik, men mamma viste inte om han kommit hem från tyskland än.
men iallafall Så har jag utvecklingssamtal imorrn. Och Daniel sa till mamma att jag kommer få massa Återgärdsprogram och massa sånt, till matten, Non och tekinken.
vad jag blir lite Iriterad på där, är att när allting började dvs efter påsklovet. För dte var efter det som jag nästan inte orkade vara i skolan alls och nu känns det lixom som om jag gett upp hela 7an eftersom att det inte känns som någon idee att kämpa med skolan när jag ändå ska börja på nike.
Så mamma mailade både Daniel och magnus om ifall dem kunde maila hem uppgifter till mig, så att jag kunde jobbba hemma med allting, eftersom att det inte blir samma press och allt sånt.
men dem har inte mailat någonting.
Dem ända som mailade var monika N och Monika S med svenska, och engelska uppgifter, så nu når jag målen i dem ämnena.
Men Daniel har inte mailat någonting Jag var i skolan i onsdags och jag fattade helt enkelt ingenting.
mamma mailade honom igen om ifall han kunde maila uppgifter till mig eftersom att jag inte kan gå till skolan så mycket nu.
men nej inte får mamma några mail alls, Istället lär jag få jobba med allt sånt i sommar med massa återgärningsprogram och skit.
Det jag menar är att borde inte än mentor se till att man får alla läxor o shit, när man inte klarar av att gå till skolan på grund av vissa saker?
men jaja nu kommer jag få massa skit på utevcklingsamtalet och få massa press för skolan också. Sen blir jag aldrig frisk och det kommer bara att gå runt runt-

Trevlig framtid jag har eller? XD

puss
Carro
min skola :)

Klassfoto från 1956


En sak är iallafall säkert och det är att allting kommer bli mycket bättre i 8an, då ska jag fan ha mvg i allt, hur det nu ska gå XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0