Snart 8...

                                                                

Godmorgon!!                                                

Gick inte upp föräns vid 7.30 idag, och har precis blivit klar med att platta håret, klä på mig och sminka mig.
Vid 8.15 börjar jag gå mot T-banan och tar den som går 8.26.
Det är en helt perfekt tid, för då är jag framme i Mariatorget vid 8.45 typ. Och på Nike vid 8.55 och vi börjar 9.00.

Idag har vi matlagningsgrupp som aktivitet, jag vet inte rikigt vad jag tycker om den aktiviteten har ju aldrig vart med tidigare så..

Imårrn åker mamma med till NIKE eftersom att jag gått en helvecka då vilket innebär att min provecka, är slut. Dags att besluta om jag ska fortsätta gå där, vilket jag hittils tror att jag ska, men det kan ju ändra sig :P

Alex stannar hemma från skolan idag igen, han har ont i halsen fortfarande :S så det lär se ut som ett jelvete när jag kommer hem idag igen.

Ha en bra dag
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0