Sova!!

Ska snart gå och sova.
Ska inte upp sådär jätte tidigt imorrn, men vid 10.00 tiden ska jag och mamma vara hos läkaren.
Är grymt nervös just nu.
kommer bergis inte kunna sova bara för det.
Men då har jag ju mina "läskiga" sömntabletter annars.
Det är sånna där Neurol Valeriana reseptfria som bara lugnar kroppen, när man är stressad och inte kan sova.
Sist jag tog dem var kvällen innan Grönan och snacka om att det kändes äckligt. Jag var inte alls trött utan var hur pigg som helst, men satte på en film "material girl" la mig i sängen och vips så kunde jag somna, fast jag inte var trött.
Känndes väldigt konstigt Xd
men jag hoppas att jag klarar mig utan dem ikväll hehe
Godnatt!
Caroline

(Valeriana är en rot, och är man allmänt stressad, så hjälper det naturligt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0